Back to Public Benefit Organization

Activiteiten rapport voor het jaar 2014

In 2014 heeft de HSI lidorganisaties financieel ondersteund met verschillende publieke activiteten en met het beheren van centras met het doel informatie te geven over en het promoten van holosofische themas (gezonde levenstijl, vegetarische voeding, methoden van zelf-introspectie en meditatie). Deze activiteiten vonden plaats in Oost-, Midden- en Zuid-Europa en Congo, Kinshasa in Afrika.

De HSI ondersteund en bevorderd charitatieve activiteiten in Polen en Bulgarije.
HSI bestuursleden hebben regelmatige telefonische vergaderingen gehouden en vergaderingen georganiseerd met de leden van de lokale verenigingen om informatie te verzamelen over de lokale situatie en de uitdagingen met welke de verenigingen geconfronteerd worden. Verder hebben de bestuursleden het proces ondersteund voor de verdere ontwikkeling van de holosophische verenigingen en hun activiteiten.

De Poolse holosophische vereniging wordt ook financieel ondersteund en voorzien van de nodige expertise om specifieke juridische uitdagingen waarvoor zij staan aan te kunnen. Ze werden ook gesteund bij de verbetering van het beheer van het internationale centrum LCP. Het doel van het centrum is de perfecte omgeving aan te bieden om een natuurlijke en gezonde manier van leven te kunnen ervaren.

In 2014 heeft de HSI in samenwerking met de lokale verenigingen evenementen georganiseerd en uitgevoerd in Spanje, Duitsland en Slovenië; Deze workshops hebben als doel themas i.v.m. het algemeen welzijn van de mens te promoten en creëren de mogelijkheid om zich in deze themas te verdiepen. De workshops zijn ontwikkeld door en worden gegeven door Armando Lievana Durazo, Gunwant Dhadyalla en Irena Sabewa.

Het HSI bestuur heeft de mogelijkheden onderzocht om een verbetering van de eigen structuur te bewerkstelligen zodat de doelen beter gediend worden.

HSI heeft een blog gecreerd om het werk van de HSI en haar lidorganisaties te publiceren en heeft zich ingespannen om haar website bij te werken met de meest recente informatie.

In 2014 vond de algemene vergadering van de HSI plaats in juni in München, Duitsland.